הגורם העיקרי שמבדיל בין כשלון והצלחה עסקית

23/09/2013 | מוטי סחראי | 10 תגובות

adobe-pdf-iconשאלון לראיון עם לקוחות
לחץ על הסמל להורדה

 

אנחנו רוצים לשמוע אתכם !

Sprechblasen Button Blau
 אתם מוזמנים להגיב, לשאול שאלות,
להתווכח אם משהו לא נראה לכם ולהיות מעורבים.

 

111 שתף בפייסבוק

10 תגובות על “הגורם העיקרי שמבדיל בין כשלון והצלחה עסקית”

  1. מוטי – סרטון מעולה, מלא באינפורמציה חשובה. אני אישית כבר ביצעתי כמה סבבים של ראיון \ הכרת לקוח, עם לקוחות קיימים ועם כאלו שלא הבשילו לכדי עסקה, ובכל פעם אני לומד משהו חדש על הצרכים שלהם, השוק והתחרות. היום אנחנו בשלבים מתקדמים של בניית מוצר חדש שנולד מתוך צורך של אחד הלקוחות, וככל שאנחנו מראים את המוצר ליותר לקוחות אנחנו מבינים את הצרכים שלהם ובונים מוצר יותר טוב, שהלקוחות מחכים לקנות.
    תודה על הסרטון!

    • מוטי סחראי מאת מוטי סחראי:

      הי דודו
      התייחסת לנושא חשוב – היכולת להביא לשוק מוצר/שירות שהקהל רוצה. תודה על החידוד !

  2. סרטון מעולה , רשמתי לפני את הנקודות החשובות .
    כמו כן שיתפתי את הסרטון בקבוצת צלמות ילדים ומשפחה כדי שכולן יוכלו ללמוד.

  3. מאת שירן:

    תודה, אחלה רעיון

  4. מאת חדוה:

    שלום מוטי,
    תודה על הסרטון המאד מקצועי ומעשיר.
    בהחלט לקחתי לי כמה נקודות ליישום ואימצתי את השאלון ששלחת.
    תמשיך לעשות סרטונים כ"כ תורמים ולשתף אותנו…
    תודה רבה ובהצלחה…

  5. מאת rom:

    היי מוטי,חומר איכותי ומועיל!
    תודה רבה..

    דרך אגב, איך אפשר לעצב את מסמך ה-PDF?
    או את מסמך הוורד,כמו שאת עיצבת?

    • מוטי סחראי מאת מוטי סחראי:

      הי רום
      אנחנו יוצרים את קבצי הPDF האלה בעזרת תכנה (חינמית) שנקראת PrimoPDF.
      זו תכנה שמתקינה לך במחשב "מדפסת וירטואלית", ואתה יכול לשלוח להדפסה כל דבר מהמחשב והתוצאה היא קובץ PDF.
      הקובץ שאתה רואה הוא בעצם קובץ Word שהודפס כ- PDF
      מומלץ, פשוט וללא עלות.

להגיב על rom