למה השינויים בג'ימייל מעולים למשווקים !

26/08/2013 | מוטי סחראי | 22 תגובות

בשבועות האחרונים גוגל מעוררת "מיני רעידת אדמה" בעולם השיווק בדואר אלקטרוני. גוגל שינתה את הממשק של שירות הדואר Gmail, שיודע לזהות ולנתב מיילים המגיעים ממשווקים.email internet

אז אחרי ששקעו קצת ענני האבק,
הגיע הזמן להגיד את האמת -
השינוי ב Gmail מעולה למשווקים (או לפחות לחלק מהם…).

איך תדאגו להיות בצד הנכון של השינוי, מהם שלושת הדברים שעליכם לעשות כדי שהלקוחות שלכם ימשיכו לקרוא את המיילים שלכם, מהי "תכנית החלוקה" של דואר אלקטרוני – כל זאת בוידאו הזה.

צפיה מהנה (ומועילה…)

111 שתף בפייסבוק

22 תגובות על “למה השינויים בג'ימייל מעולים למשווקים !”

  1. מאת אלחנן:

    כרגיל, מצוין!
    "דבר דבור על אופניו"

    תודה!

  2. מאת אופיר:

    יופי של וידאו, ממוקד וענייני.

    הטיפ של יצירת תוכן איכותי היה רלוונטי תמיד לשיווק בדיוורים, ועכשיו מקבל חשיבות גדולה יותר.

    קשה להגיד באמת איך דברים יתגלגלו בנושא הלשונית קידומי מכירות בג'מייל, משום שכרגע לא ברור באיזה תדירות האדם הממוצע פותח אותן והאם הוא מתייחס שונה לאימייל שמגיע לשם.

    במאמרים שונים ברשת העלו השערה שלאחר זמן מה יתכן מאוד שזה יצור הרגל שימוש קצת שונה אצל המשתמשים, דבר שיכול גם להועיל בסופו של דבר גם להם וגם למשווקים.

    • מוטי סחראי מאת מוטי סחראי:

      הי אופיר
      בהחלט עוד מוקדם לדעת איך השינוי ישפיע בטווח הארוך ואני בטוח שבסופו של דבר הוא יועיל.
      בכל מקרה – אני לוקח את זה למקום של להיות יותר טוב במה שאני עושה, וזה אף פעם לא יכול להיות רע…

  3. שלום מוטי ותודה על הוידאו המעניין.
    השינוי בג'מייל עדיין טרי וככל שאני רואה אצלי, שיעורי פתיחת המיילים לא פחתו למרות שאני בטוח שגם המיילים שלי מגיעים לכרטיסיה קידומי מכירות כי אני שולח באמצעות רב-מסר.
    יש עוד יתרון אחד לשינוי האחרון: מי שלוחץ על כרטיסיה קידומי מכירות יודע שימצא שם מיילים שכל כוונתם למכור לו משהו (עכשיו או בעתיד). במילים אחרות, מי שלוחץ על כרטיסיה קידומי מכירות יודע בדיוק למה לצפות ולכן הוא יותר 'פתוח למכירה'. ימים יגידו

    • מוטי סחראי מאת מוטי סחראי:

      הי זהר
      מניתוח של אחוזי פתיחה אצל כמה עשרות לקוחות שלי, אנחנו רואים שחלקם מושפעים מעט מאד אם בכלל אבל יש עסקים שרואים ירידה של כ-10% באחוזי הפתיחה. דבר מעניין נוסף הוא שאנחנו רואים שעסקים שעובדים מול עסקים נפגעו פחות בעוד עסקים שמשווקים ללקוחות פרטיים נפגעו יותר. כמובן שזה עוד זמן קצר מדי ומעט מדי נתונים כדי לגבש מסקנות…

      החידוד שלך לגבי העובדה שלקוחות יידעו למה לצפות במיילים שיווקיים מצוין. תודה !

  4. מאת ריבי:

    יופי של סרטון,
    חשוב וממוקד, בעל ערך משמעותי ביותר
    תודה רבה על השיתוף

  5. מאת ליא:

    תודה מוטי !
    נאה דורש ונאה מקיים!
    שנה טובה לך וליקיריך!
    ושוב תודה ,
    ליא

  6. מאת אסתי:

    הי מוטי
    להפוך משבר להזדמנות, איזה יופי.
    קצר קולע ממוקד ואפקטיבי.
    תודה

    • מוטי סחראי מאת מוטי סחראי:

      אני רואה את זה כך –
      גוגל "מכריחים" אותנו לעשות יותר למען הקהל שלנו. אין הרבה הזדמנויות טובות כאלה… :)

  7. מאת גלית:

    תודה,
    קצר חד ולעניין, מרענן את הידע,
    כמה טוב לשמוע את זה מפי המומחה.
    שנה טובה, הרבה הצלחות והנאה בשנה החדשה.

  8. מאת טל:

    מעולה.
    זאת פעם ראשונה ששומעת אותך מדבר,
    ורציתי לתת לך פידבק-
    אתה מדבר בקצב מהיר יחסית,
    ו… זה מעולה!! (בשבילי)
    מעביר הרבה תוכן בזמן קצר,
    והיות שזה סרטון, תמיד אפשר לשמוע שוב.
    תודה רבה!

    • מוטי סחראי מאת מוטי סחראי:

      הי טל
      תודה על הפידבק !
      מחקרים מראים שקצב קליטת המידע שלנו בשמיעה גבוה עד פי 4 (!) מקצב הדיבור שלנו. מי שמשתשמש בידע הזה מצליח להעביר יותר מידע באותו זמן.
      (ואני משתמש בזה כצידוק לדיבור המהיר שלי… :) )

  9. מאת שרה:

    תודה רבה, תמיד שווה לשמוע את מה שיש לך להגיד.

  10. מאת לימיצ:

    חד כתער,ברור ולענין כתמיד!
    תודה מוטי

  11. מאת אורי בריטמן:

    תודה מוטי

    כמו שאומרים 'נאה דורש ונאה מקיים' באמת הסרטון הזה עומד בכל הסטנדרטים שאתה מציב כאן.

    תוכן מעולה ובאמת עושה סדר בעניין הזה של תיבות המייל החדשות.

כתיבת תגובה